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TAG Heuer engagiert sich als Sponsor bei Manchester United

Der Schweizer Uhren-Hersteller TAG Heuer angelt sich eine weitere Top-Marke aus dem Fußball-Sektor: Für die kommenden drei Jahre wird TAG Heuer den britischen Top-Klub Manchester United als "Offizieller Zeitnehmer" und globaler Partner begleiten. Im traditionsreichen Stadion Old Trafford wird die LVMH-Tochter TAG Heuer nun ihre Präsenz von der digitalen Bande bis hin in die Trainings Center und die ManU-Niederlassungen in London und Hong Kong wahrnehmen.

Die 155 Jahre alte Uhren-Marke bekommt nun Zugang zu den 659 Millionen ManU-Followern rund um den Globus. Tag Heuer-CEO Jean-Clude Biver erläutert das Engagement: "Manchester United is the most prestigious football team in the world and getting into football at the highest level is for me very important. TAG Heuer doesn't 'sponsor', we 'partner' with iconic teams, organisations, and people who share similar values and a strong vision.

We believe in the need for long-term work in order to truly communicate the message we have together. With Manchester United, we communicate passion, emotion, joy, dreams, team spirit, organisation, strategy and finally victory, values that are also carried by our brand and more importantly by the people who buy and wear our watches."